utorok 8. apríla 2014

*OOTD* Winner comfy

No ahoj ženy :* Po dlhšom čase mi znovu funguje notebook, ani sa mi veriť nechce, no som zvedavá dokedy. Kedže mi nešiel notebook pridávať nové články na blog bolo nemožné, síce som sa snažila písať článok aj cez mobil, no ten je na tom ešte horšie, takže mi neostáva nič iné len vyhľadať nejakého sponzora :D ale nie, robím si srandu :)

Cestou na tréning som na snažila pofotiť nejaké tie fotky outfitu, takže práve o tom bude bude dnešný článok :) A nebola by som to ja keby sa niečo nepokazí, takže mi po 3 fotkách zlyhal foták :D preto tie nekvalitné fotky z mobilu. 







Nemám na sebe nič zvláštne. Ak ma už aspoň trošku poznáte viete, že pohodlnosť je u mňa na 1. mieste. Takže tenisky, sveter, rifle a môžem vyraziť :)
Tak a poďme už k dnešnému outfitu. Možno je to celkom trapas, ale všetky veci okrem tenisiek a tašky mám z Hmka, aké nečakané však :D Takže už asi viete aký je môj najobľúbenejší obchod s oblečením. 








Mám na sebe:
tenisky - Converse
skinny jeans - HM
sveter - HM
riflová bunda - HM
kabelka - Gate
okuliare - HM
priblblý pohľad - slnko :D

Ale, ale :D samozrejme, že sme s mamčou nafotili aj jej outfit, no nieje kočka? :) Takto pekne spolu chodievame každú nedeľu do mesta a na môj tréning, aspoň si oddýchneme od našich chlapov! :D 












Maminka má na sebe:
čižmičky - Humanic
kabelka - Oriflame
nohavice - Lindex
tričko - House
svetrík - New Yorker

Dúfam, že sa vám naše outfity páčili a že outfitové článoky budem môcť pridáva aj častejšie :)

Prajem pekný deň kočky

6 komentárov:

  1. máš krásně dlouhé vlasy a moc ti to sluší! jinak maminka vypadá vážně dobře :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty si môj človek :) máš úžasný štýl a krásne píšeš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty jsi tak roztomiloučká hlavě tím jak píšeš působíš tak mile =)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článok :333 btw
    http://fxcking-awkward.blogspot.sk/ Pozri prosím :)

    OdpovedaťOdstrániť