streda 13. augusta 2014

♥ Boyfriend tag ♥

Ahojte :) po dlhom čase som prehovorila priateľa na BOYFRIEND TAG, viem že tento tag sa robí zvyčajne ako video, ale točenie videa by určite nedopadlo dobre, tak práve preto to dnes bude písaná forma Boyfriend tagu. Tag obsahuje 12 rovnakým otázok pre neho a pre mňa. Ide vlastne o to, že priateľ odpovedá na otázky týkajúce sa mňa a opačne. Hádam sa chápeme :)

Na začiatok, by som vám mala o mne a hlavne prieteľovi niečo viac poveďať, kedže ho skoro vôbec nepoznáte :) Priateľ sa volá Wiliam, má 21 rokov a je to najsexy a najkrajší muž na svete. Nedávno skončil školu, takže už zopár mesiacov pracuje.  Sme spolu už vyše dvoch rokov a odnedávna spolu bývame. Musím povedať, že mať v izbe svojho chlapa a tie jeho chlapské vecičky sa mi dosť páči! :D Nadovšetko sa milujeme a je s nim kooooopec srandy...niekedy to však prehaňa :*


Priateľ odpovedá na otázky týkajúce sa mňa:

1. Sedím pred TV, čo sledujem?
Say yes to the dress alebo svadobné torty  /ak si myslíte, že som zaťažená na svadbách tak nie, niesom :D/

2. Aké jedlo nemám rada?
neješ jedlo v ktorom je kečup 

3. Aká je moja veľkosť topánok?
veľkosť 35, menšiu nohu som ešte nevidel :)

4. Ak by som mohla zbierať čokolvek na svete, čo by to bolo?
oblečenie a všetko od Biodermy  /s oblečením súhlasím, ale či by som zbierala všetko od Biodermy neviem :D skôr by som to zhrnula na kozmetiku :)/

5. Keby som mohla jesť niečo každý deň, celý deň, čo by to bolo?
určite slaninu  /lubim *_*/

6. Moja najobľúbenejšia hudba je?
pop, ten Macklemore a podobné hovadiny  /Macklemore? fakt? :D zas až tak moc ho nepočuvam/

7. Aká je moja farba očí?
modrozelené 

8. Akú činnosť by som dokázala robiť hodiny?
vyberať si čo si oblečieš  /keby si mám vyberať oblečenie hodiny, tak by ma prinajlepšom porazilo :D povedala by som skôr písanie na blog/

9. Kde sme sa poprvý krát videli?
ešte dávno na základnej, ale pokukavať sme na seba začali až počas strednej v autobusi :* /a ja som sa ho v tedy hrozne moc hanbila :)/

10. Mám nejaké divné zvyky?
je toho veľa, ale asi to, že otváraš okno na mini vetračku, ktorá neexistuje  /existuje! :D/

11. Kvôli čomu sa najčastejšie hádame?
Nehádame sa skoro nikdy a ak áno, tak je to kvôli tebe :D  /fakt milé :D/

12. Na čo mám jedinečný talent?
na srandu :)  /tak tak súhlasím, musím uznať že som naozaj vtipná :D/

   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥ 

Moje odpovede týkajúce sa priateľa:

1. Sedím pred TV, čo sledujem?
Profesionálov a ďalšie "vtipné" seriáli :D

2. Aké jedlo nemám rád?
špenát, inak zješ všetko 

3. Aká je moja veľkosť topánok?
41, ideálne 41,5 :) 

4. Ak by som mohol zbierať čokolvek na svete, čo by to bolo?
rovnako ako ja oblečenie, no hlavne tenisky a staré mobili :D

5. Keby som mohol jesť niečo každý deň, celý deň, čo by to bolo?
mäso, veľa mäsa

6. Moja najobľúbenejšia hudba je?
DNB a Progressive, či ako tomu hovoríš

7. Aká je moja farba očí?
nebíčkovo modré :*

8. Akú činnosť by som dokázal robiť hodiny?
posilovanie a opravovanie čohokoľvek 

9. Kde sme sa poprvý krát videli?
v autobuse, keď sme išli zo školy, už v tedy som ťa lúbila! :D

10. Mám nejaké divné zvyky?
šúlaš si cigarety na našej posteli, potom je celá postel od tabaku a ja to hrozne fakt neznášam :D je hrozne tažké prejsť 2 kroky na balkón, že :*

11. Kvôli čomu sa najčastejšie hádame?
Vôbec sa nehádame, no ak áno hádame sa kvôli to má lepšie školu, a mám ju ja! :D

12. Na čo mám jedinečný talent?
vtipnejšieho človeka ako si ty nepoznám, takže na srandu :) to máme spoločné 


To bolo na dnes všetko kočky, dúfam že sa vám TAG  s mojim drahým páčil :)
Prajem krásny deň!! ♥

Vaša WerushBerry

21 komentárov:

  1. Krásny Tag!:)zlatý ste.
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jste roztomilí! ;) Je hezké, že vám to spolu klape, jen tak dál! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásny tag, ja ho s mojím tuším tiež niekedy spravím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj :) Mam zopat otazok ak by si mohla odpovedat bolo by to skvele.
    Mas 18 a uz spolu byvate? Celkom skoro nie? :) Co na to rodicia? Resp. ak spolu nebyvate na intraku alebo private to chapem, ale vyznelo to tak ze uz mate byt a taaak :D
    No a este som sa chcela spytat, ze kam chodite na skolu a kde pracujete? :)
    Vopred dakujem za odpoved a prajem kraaaasny den :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teda kam chodil na skolu a kam chodis ty :) tak som to chcela napisat :))

      Odstrániť
    2. Ahoj :) priateľ sa presťahoval ku nám domov, także sme tu aj s mojou rodinou. Rodičia ho majú veľmi radi a s radosťou s tým súhlasili. Presťahoval sa k nám, pretože chceme byť spolu a aj kvôli osobním dôvodom, o tom samozrejme hovoriť nechcem ;)
      Ja chodím na SOŠ Cintorinsku v Nitre a priateľ má prácu tiež v Nitre :)
      Aj tebe pekný deň :)

      Odstrániť
  5. to je nádherný, jste spolu tak sladký :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tiež otváram okno na mini vetračku :D keď chcem tak trocha vzduchu:D potom na mňa ľudia kričia, že som zle zavrela okna :-/ :D pekný tag :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. slusi vam to :) je krasny ze se nehadate :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mozem sa opytat ako si sa viac pacil priatelovi?ci ako ciernovlaska alebo teraz.diky 😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Páčim sa mu stale rovnako, vlasy v tom nehrajú žiadnu rolu :)

      Odstrániť
  9. To je sladké :D :)
    já mám přítele už skoro 4 roky, běží to rychle.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Strašně Vám to spolu sluší :) pěkný tag a mimochodem nádherný layout! :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jéé, vám to spolu sluší♥ A máš hezký blog a tak neváhám o sledování :) Na mém blogu je soutěž o bělící pásky na zuby, takže pokud ses nezapojila ještě, budu moc ráda za tvojí účast.:))) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť