štvrtok 4. júla 2013

BB cream Garnier - recenzia


Ahojte ;) Dnes som sa rozhodla, že Vám predstavím môj najobľúbenejší kozmetický výrobok.

    Garnier Skin Naturals BB Cream - Zmatňujúca tónovacia starostlivosť

Čo tento výrobok sľubuje?

BB (Beauty Balzam) krém je unikátna zmatňujúca tónovacia starostlivosť, ktorá využíva všestrannú technológiu pre dlhodobú starostlivosť s jemným dotykom make-upu k docieleniu bleskovo bezchybného vzhľadu.
Zloženie bez obsahu oleja je špeciálne navrhnuté pre mastnú a zmiešanú pleť. Je obohatený o ultra-absorbčný perlite a minerálne pigmenty. Zmatňuje pleť, redukuje póry a nedokonalosti, rozžiari a zjednotí pleť, hydratuje a chráni ju pred UV žiarením.
Dosiahnete bezchybný vzhľad v jednom kroku - dokonalá hydratácia, bez olejové zloženie pre pleť bez lesku a dokonalé zjednotenie a prekrytie malých nedostatkov pleti.


 Čo naň hovorím ja?
Tento BB cream ma milo prekvapil, vôbec som nečakala, že by mohol byť lepší ako BB cream na suchú pleť.  Je naozaj dosť svetlý,preto ho teraz cez leto používam máličko. Na to, že je to BB cream  výborne kryje a zjednoťuje  samozrejme nečakajte zázraky nieje to make-up. Zmatňuje tak ako sľubuje, nemám potrebu si po no dávať púder,ale niekedy pre istotu nezaškodí :D Dobre sa nanáša štetcom ale aj prstami. Tento BB cream je určený na mastnú pleť, no moja pleť je suchá a vyhovuje mi oveľa viac ako ten BB určený na suchú pleť. 
Myslím, že tento BB cream od Garnier tak ľahko nevymením :)







 Skúšali ste tento BB cream? Vyhovuje Vám? 
    




          Žiadne komentáre:

          Zverejnenie komentára