utorok 2. júla 2013

My new hair :)


Ahojte, no čo prázdninujete? Ja som moje prázdniny odštartovala návštevou kaderníčky. Už dlhšiu dobu (2 roky možno viac) som si farbila vlasy na hnedo, popravde to nikdy žiadna hnedá nebola, pretože nejakým zázrakom mi to vždy chytilo až na čierno.
Čierna farba mojich vlasov ma už vôbec nebavila, tak treba zmenu nie? :D
Objednala som sa ku kaderníčke a zadala jej ťažkú úlohu, aby mi s čiernych vlasov vykúzlila špinavý blond!

U kaderníčky som presedela od 10tej rána až do 16.00. Áno presedela som u nej až 6hodín! :D 
Nevadí, stálo to zato. Moje čierne vlasy sú preč. :)


Tu je pár fotiek 








Čo hovoríte na moje vlasy? Páčia sa Vám či nie? :) Napíšte komentár





3 komentáre:

  1. wow 6 hodín!:O ale výsledok vyzerá super!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, v ktorom kadernictve v Nitre ti to robili? Hladam dobru kadernicku na odfarbenie tmavych vlasov. Dakujem:) moj mail: bloodysonya@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :)
      Kadernícky salón M. Jakabová
      Farská 10
      0905 176 000

      Odstrániť