streda 2. septembra 2015

*Long Slit T-shirt*

Ahojte kočky, práve si užívam dlho očakávanú dovolenku a keďže teraz vysedávam doma pri filmoch mala som čas nafotiť ďalší outfit na blog. Fotiť sa mi chcelo, no maľovať sa vôbec, preto na fotkách môžete vidieť môj prírodzený look haha :D Outfit je opäť pohodlný, jednoduchý a vhodný kamkoľvek či už do školy alebo do práce :) 
























Hlavnou hviezdou tohto outfitu je dlhé tričko s rozparkami po oboch stranách. Možno to nieje štýl každého, no ja som z neho unesená a po obchodoch márne hľadám podobné tričká tomuto. Tričko je v predu kratšie, no zadná časť siaha až po kolená. Na tričku je minimalstická biela potlač s nápisom. Ako nohavice som zvolila biele skinny s rozthanými kolenamiOutfit som doplnila bielymi conversami a mohla som vyraziť! :) 























 tričko /NY/
nohavice /NY/
tenisky /Converse/

7 komentárov:

  1. zajimave;)

    PS: Zvu te na moji novou giveaway o Realash na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.cz/2015/09/realash-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  2. teda vyzera to zaujimavo ale ja by som si podobne tričko asi neobliekla inak sa rada popozeram po nezvyčajnych veciach:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to zajímavé, ale já bych si to asi na sebe nevzala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to triko je fakt super!
    a na fotkách ti to, samozrejme, nesmierne pristane! :).

    kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť