pondelok 15. septembra 2014

The Cheerleaders! ♥

Ahojte kočky :) dnes som sa rozhodla, že vám o sebe prezradím niečo viac ako je môj outfit alebo moja obľúbená kozmetika.  Možno to už veľa z vás vie a možno nie, no od januára 2014 som súčasou týmu Nitra Knights (facebook page), ako cheerleaderka. Keď som sa v januári dozvedela, že tým amerického futbalu Nitra Knights hľadajú cheerleaderky, neváhala som a prišla som na prvý tréning, kde sa to všetko začalo a vôbec to nelutujem. Naučila som sa kopec nových vecí, spoznala nových ľudí, no hľavne sa mi na tom páči tá predstava, že niekde patrím :)

Momentálne hľadáme nové členky, čiže prostredníctvom tohto článku, by som vás dievčatá, chcela pozvať na NÁBOR CHEERLEADERS!!!!!
Nábor Cheerleaders sa uskutoční 28. septembra o 13:00 hod. na FC štadióne v Nitre! takže ak ste z Nitry(okolia) a máš záujem stať sa členkou Cheerleaders Nitra Knights, neváhaj a prídi na nábor, čakáme ťa!!! 


Budeme radi, ak vás príde čo najviac :)
Vaša WerushBerry ♥

6 komentárov:

  1. Ešte som sa chcela spýtať: treba si aj niečo pripraviť? Nejakú choreografiu? :)

    lookjournals.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie netreba :) 28. to je len taký zápis. Ak by si chcela nemusi sa čakať až na toho 28smeho, ak by bol tento alebo nabuduci týždeň tréning, môžeš sa k nám pridať aj skôr :)

      Odstrániť
    2. Tešíme sa na vás :)

      Odstrániť
  2. To je skvelé, nech sa Ti darí ! A určite daj nejaké fotky "v akcii" :)

    Poď ku mne na GIVEAWAY :)
    NIKA :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. škoda že něco není i u nás :/ vypadá to zábavně :)

    OdpovedaťOdstrániť