sobota 15. marca 2014

*NEW IN!!*

Ahojte, konečne sa po dlhšom čase hlásim :) Keby môžem tak sa tu hlásim oveľa častejšie, len škola a iné povinnosti mi to nedovoľujú, ale dnes som tu tak nie je o čom.
Na dnešný deň som si naplánovala veľké plány - nákupy s mamčou a na večer diskotéka s priateľmi. Myslíte, že všetko dopadlo podľa mojich predstáv? haha nie. Cieľom nákupov boli hlavne slnečné okuliare, ktoré som si samozrejme nekúpila, keďže všetky okuliare predávajú na mega hlaviská :D a plátenky, ktoré predávajú tiež len na velikánske nožiská...tak tieto nákupy moc nevyšli až na supriš červený svetrík, ktorý uvidíte nižšie :) A na tú diskotéku s priateľmi sa tiež nejde, prekvapivé však? :) 

No, ale prejdem už k pozitívnejším vecia a to sú moje novinky za posledné 2 týždne (asi), či už z oblečenia alebo kozmetiky :)

Tieto skinny jeans z HMka mi len tak z ničoho nič padli do oka a hneď som vedela, že ich musím mať :) Sú veľmi pohodlné a elastické. Na páse sú na gumičku a aj na spodu rifieľ je gumička, čo sa mi na nich páči najviac :) len dúfam, že aj dlho vydržia v takom stave v akom sú a nestanú sa z nich po mesiaci zvoncové :D 
Ja z nákupov nikdy nemôžem isť domov naprázdno, tak som po dlhočiznom hľadaní objavila tento červený svetrík, ktorý je nečakane tiež z Hmka. Je mi dosť volný, trošku over-sized no čo, veď pohodlnosť je na prvom mieste :) 

Posledné dve novinky z oblečenie tu mám čierne tielko z Hmka (práve zistujum, že polovica môjho šatníka je z Hmka, celkom divne :D), čierne tielko som si vlastne ani neplánovala kúpiť, len som sním zrazu stála pri pokladni a zrazu bolo moje, ale inak tieto tielka z Hm sú fakt najlepšie aké som kedy mala, mám ich doma už niekoľko a môžem si ich vynachváliť :)
Šortky, (ktoré vyzerajú ako 100 ročné vyprané rifle) :D mám z Terranovi a kúpila som si ich kvôli tomu hroznému teplu na tréningoch :)   

Áno, táto fotka mojej supriš novej kabelky je otrasná, ale vždy keď ju pridám na blogger tak zošedne :/ No, ale poďme k samotnej kabelke, ktorú som súrne potrebovala lebo tá stará bola na pokraji smrti :D Kabelka je matnej čiernej farby s trochou vybíjancami. Kúpila som ju v Gate, dá sa nosiť na plece alebo do ruky a je velikáá,..aspoň na mňa :D

Ako predposledné tu mám niečo z kozmetiky. Dva krásne laky na nechty od Miss sporty, lícenku od Rimmelu v odtieni 120 pink rose, ktorá strašne práši, ale inak je v pohode :) 
Á parádnu ceruzku na oči od Catrice Long lasting, ktorá je naozaj nesmrteľná a vydrži somnou celý deň :) 

  Nakoniec tu mám niečo z kozmetiky na vlasy :) Masku z Oriflame Restore Therapy, ktorú som ešte nestihla vyskúšať, ale počula som o nej samé chváli, tak dúfam že bude vyhovovať aj mne :) a olej na vlasy L´oréal Elseve, bez ktorého si deň ani neviem predstaviť :)

A tu dnešný článok končí :) dúfam, že sa Vám z mojich noviniek aspoň trošilinku páčilo.
Určite mi dajte vedieť do komentov, čo ste si za poslednú dobu kúpili Vy ;)

Prajem pekný deň slečny

14 komentárov:

  1. Skvělé odstíny laků a úžasná kabelka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Díky, ešte by mohol aj dlhšie vydržať a bol by dokonalý :)

      Odstrániť
  3. Tvářenka vypadá moc pěkně!
    Určitě dej pak vědět jaká je ta maska z Oriflamu už jsem se po ni několikrát koukala, ale nikdy jsem nenašla odvahu si ji pořídit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné věcičky:) ty laky vypadají krásně;) a ten olejiček jsem měla, a byl skvělý:)*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) veru, ten olejček je super, len mi troška chýba vôňa:/

      Odstrániť
  5. skvělá taška a super laky!:) taky potřebuju takovéhle laky, nějaké letní..:)

    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne veci :) Môžem sa opýtať, koľko tá kabelka stála? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. S tymi sortkami si ma inspirovala, lebo tie v ktorych cvicim ja sa tiez uz pomaly rozpadavaju :D

    Chudnutie 24/7

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Šortky sú úplne super aj kabelka.
    Mám na mojej stránke giveaway. Zapoj sa ak chceš. Pekný deň :)

    http://siempreeverything.blogspot.com.es/2014/04/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť