piatok 18. októbra 2013

Zasmej sa na tričkách od Tričkový.cz


Zdravím kočky :) Už dávnejšie som chcela aspoň jedno tričko s vtipným nápisom či motívom. Stále som sa k nemu nejako nevedela dostať a práve skvelý e-shop trickovy.cz mi to umožnil :) Kontaktovali ma a ja som mala možnosť vybrať si tričko podľa vlastného výberu. Na e-shope majú široký výber zábavných tričiek od výmyslu sveta! Stačí si len vybrať to správne, podľa Vášho vkusu :) 


Samozrejme bolo pre mňa dosť ťažké vybrať si len jedno, najradšej by som brala všetky :D

Najviac som sa obávala toho ako mi bude tričko sedieť na postave, no zostala som milo prekvapená :) Prišla mi veľkosť S a sedí mi najlepšie ako mohlo.

Trickovy.cz mi okrem trička zaslali aj dve nálepky z ich logom, čo naozaj cením :)

Najviac ma zaujalo na ich e-shope tričko Wasted YouthAj keď je som svojo mladosť nijako nepremárnila :D ale dizajn tohto trička sa mi naozaj veľmi páči :) 




+ pridávam exluzívny Gif v novom tričku :D

ááááńo tá kvalita! 
Nezabudnite na GIVEAWAY!!! http://werushberry.blogspot.sk/2013/10/zas-znova-je-tu-giveaway.html

3 komentáre: