štvrtok, 31. októbra 2013

*Wishlist*

Dnes som vytvorila môj prvý wishlist s vecami, ktoré popravde moc nepotrebujem ale hrozne sa mi páčia a priala by som si ich :) Rozhodla som sa ho ukázať aj Vám. Ak je tu niekto taký kto sa ešte s Wishlist príspevkom nestretol, je to zoznam vecí, ktoré vás zaujali a prajete si ich. 
Niektoré veci ma zaujali pomocou obrázkov na weheartit.com, takže sem pridávam aj fotky ktoré ma inšpirovali :) 



























Listová kabelka - zatiaľ nevlastním žiadnu listovú kabelku, takže táto by sa určite hodila. Myslím, že je to veľmi praktické ak zo sebou nechcete von ťahať nič iné okrem mobilu a peňaženky :)

Pletený sveter - túto jeseň/zimu v mojej skrini nesmú chýbať pletené, oversize svetre a práve tento má úžasnú farbu a aj strih, takže ho musím niekde určite zohrať!

Zlaté retro hodinky s hnedým ramienkom  - sú nádherné, nenápadné a jednoduché! Moje hodinky od priateľa už pomaly dožívajú posledné chvíle svojho života, takže tieto súrne potrebujem :D

Čierne nadkolienky - musíte uznať aj vy, že sú sexy! :)

Riflové šortky s trakmi - v obchodoch som ich nevidela už veľmi dlho a myslím, že do leta ani neuvidím. Dolu pod týmto textom nájdete outfit jednej slečny, ktorá ich má na sebe a hrozne sa mi jej outfit páči. :)

Prsteň - ja prstene vôbec nenosím a ani žiadny poriadny nevlastním, kvôli tomu že moje prsty sú maličké a všetky prstene sú mi veľké, no stále dúfam, že sa niečo nájde :)

Tričko - tieto tričká so "športovou" potlačou sú v poslednej dobre veľmi obľúbené a rovnako ako ostatným sa páčia aj mne.

Oxfordky/poltopánky či ako ich nazvať mám v pláne kúpiť si už dlhšiu dobu, ale veľ. 34/35 som zatiaľ nikde nevidela, takže všetko ostatné mi je bohužiaľ veľké:/ 

Inšpiracie:
Zdroj /weheartit.com/
Zdroj /weheartit.com/
Zdroj /weheartit.com/

Zdroj /weheartit.com/


Zdroj /weheartit.com/




































































                                                        Ako sa Vám páči môj Wishlist? :)

12 komentárov:

  1. take pekne nositelne kusky:) velmi pekne neutralne farby k tomu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru mohla by som začať nosiť trošku viacej farieb :)

      Odstrániť
  2. To nemyslíš vážne! Naozaj máš takú maličkú nohu? To ti závidím ja mám 40/41!! A podoný svetrík tiež zháňam ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano mam takú maličkú :) nemáš čo závidieť, dokedy sa nájdem vhodné topánky to trvá večnosť :D

      Odstrániť
  3. Tie topánky sú veľmi pekné..a ten sveter tak isto ;) a neviem no..keby si si dala to tričko s potlačou alebo nadkolienky tak na teba budú všetci pozerať,že čo máš na sebe .. :/

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takova mala nožka, co ja bych za to dala! :D Sice mam cca 38, což je fajn, ale tahle velikost je vždy vyprodaná mezi prvními :/ :D.
    Jinak tričko a nadkolenky chci tady, navíc by se to dalo nosit i spolu podle mě. A být vidět je fajn, lepší, než zapadat do davu neonových triček, mikin a barevných botasek. :D

    A svetr + oxfordky jsou strašně fajnove. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mas tam naozaj pekne kusky, napriklad take nadkolienky ja zboznujem! A listovu kabelku a svetrk s urcite kup, istotne ich vyuzijes. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Takovéhle fotky miluji a ty nadkolenky!!! Ajjajaj...

    ϐlog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hello I'am Chris From France!!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc krásný článek! Ty nadkolenky a hodinky bych hned brala do svého šatníku :-) Bohužel nadkolenky nemohu nikde za rozumnou cenu sehnat :/

    Budu moc ráda, když se také zapojíš do mé giveaway > http://www.chicoco.cz/2013/11/fall-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tie oxfordky sú nádherné! :) A sveter tiež.

    OdpovedaťOdstrániť