nedeľa 6. októbra 2013

INSTA September 2013



Ahoj :) Veľa z Vás prepadlo tejto sociálne siete a výnimkou nie som ani ja :) Budem veľmi rada ak ma začnete na Instagrame sledovať , stačí kliknúť sem: @strawberry_wii a sledovať ma :) Kedže je už september za nami, rozhodla som sa ukázať Vám čo som za mesiac September na Instagram pridala a čo som zaujímavé v tomto mesiaci prežila.


















Prvá fotka je z Kubom, keď nám ešte svietilo slniečko :P
Druhá fotka vznikla po super večeri s kamarátmi a po krásnom prebudení pri priateľovi :)















Kedže začal nový školský rok potrebovala som nový diár do školy, v obchode som sa zamilovala do tohoto :) Páči sa aj Vám?
V škole sme mali možnosť zapojiť sa do dobrovoľníctva tak prečo nie :) Zúčastnila som sa zbierky pre duševne chorých. Musím sa priznať, že veľa sme so spolužiačkou nevyzbierali, ale aspoň niečo! :D



Myslím, že k týmto fotkám netreba žiadny popis :D




Prvú fotku už možno spoznávate, už sme ju tu raz mali. Je z Rádio Mega street party, na ktorom som sa zúčastnila spolu s priateľom a bolo výborne! :) 
Na druhej fotke môžete vidieť, že okrem mňa, bloguje aj môj pes Jakub :D

Ako ste strávili September Vy? Prajem pekný zvyšok dňa ;)

10 komentárov: