nedeľa 8. septembra 2013

Vzorky od BioBeauty.sk

Ahojte, nedávno mi dorazila do schránky obálka od biobeauty.sk, našla som si v nej dve vzorky krémov, ktoré mi zaslali za registráciu :) Bolo to pre mňa príjemné prekvapenie, pretože som nevedela, že mi nejaké vzorky zašlú. 
Bola som veľmi na tieto krémy zvedavá, pretože som doteraz nevyskúšala žiadny BIO produkt. Hneď som sa vrhla do testovania krémov. Nechala som si 4 dni na poriadne otestovanie a dnes tu mám pre Vás recenziu na tieto vzorky krémov. :)


 Ako prvý som testovala krém na tvár Day cream/ Anti wrinkle, je to denný krém proti vráskam, celú vzorku som minula a až potom som si prečítala, že je proti vráskam :D takže mne je celkom na nič, no aj tak som ho otestovala. Krém má hustejšiu konzistenciu, sýtej bielej farby, veľmi rýchlo sa vstrebáva. Moja pleť bola po ňom matná počas celého dňa, jemná a napnutá. Na obale píšu, že je určený aj ako podklad pod make- up, s čím môžem len súhlasiť. Make-up mi sním vydržal omnoho dlhšie. Určite odporúčam, hlavne pre ženy v zrelom veku  :) Kúpiš TU

Neskôr som sa pustila aj do testovania druhého krému Aroma Body lotion, je to parfúmované telové mlieko z vôňou oceánu. Telové mlieko má bledo modrú farbu a gélovejšiu konzistenciu, rýchlo sa vstrebáva, nemám po ňom vôbec mastnú pokožku ako pri niektorých telových mliekach. Trošku mi prekáža jeho vôňa, je veľmi silná, mohla by byť o kúsok jemnejšia. Kúpiš TU


Aké máte Vy skúsenosti z BIO produktami ? :)

1 komentár: