štvrtok 19. septembra 2013

New in: Trip to BA

Ahojte kočky, ako som Vám už spomínala bola som s priateľom v Bratislave. Ako ma už možno poznáte, nemohla som prísť domov s prázdniny rukami :D Takže som sa rozhodla, že Vám dnes ukážem, čo som si tam pekného nakúpila :)

nohavice 16.99€/House/ sveter 24.99€ /Hm/  bunda 39.99€ /Gate/
Nohavice som si ani neplánovala kupovať, ale nájsť poriadne úzke nohavice XS je u mňa zázrak, tak som ich v tam nemohla nechať :) Na fotke sa mi zdajú nejaké lesklé, čo v skutočnosti vôbec nie su! :D

Tento sveter som objavila už v Nitre lenže nemali moju veľkosť. Takže na mňa počkal v BA aj so správnou veľkosťou. Takýto teplý a dlhší sveter až pod zadok,som potrebovala už dlhšie :)

A nakoniec som našla svoju vysnívanú "Parka" bundu na toto jesenné počasie :)


Zablúdila som aj v DM-ke v ktorej som našla tieto dva produkty, na ktoré som počula samú chválu :) Uvidíme či budú vyhovovať aj mne.

Catrice Camouflage 010 /3,15€/ Rimmel Match Perfection 100 /7,99€/













         

6 komentárov:

  1. bunda vypadá pěkně (tu ti opravdu závidím :D) a ten svetřík má moc pěkný vzor :)
    http://turquoise-bow-of-cosmetics.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné věci sis pořídila :-) moc se mi tvůj blog líbí, hned tě followuju <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc ty věci nejdou poznat, ale aspoň ten pudr vypadá dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekné veci si si kupila :) pozývam ťa na moj blog lenusmev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť