piatok 23. augusta 2013

Shopping is my cardio

Ahoj kočky :) Zachviľu sa nám prázdniny končia, kiežby tak trvali 10 mesiacov a 2 mesiace však? :D Takže, moja nálada pomaly, ale isto klesá. Moju náladu vždy vylepšia nákupy. Napísala som si zoznam, čo treba (aj netreba) kúpiť a vyrazili sme s mamčou nakupovať :) 
Nakúpili sme oblečenie, doplnky a kozmetiku, no dnešný článok bude len oblečení a doplnkoch. O kozmetike niekedy nabudúce :)

Čo som nakúpila?
 Začneme pri doplnkoch :)
Zlatý náhrdelník HM - Tento náhrdelník ma zaujal ako prvý  a kúpila som si ho ako posledný, pretože čo ak nájdem nejaký lepši...No nestalo sa tak, je bezkonkurenčný a nádherný :) Nakoniec mi ho kúpila mamča lebo som veľmi poslušné dieťa :D  Dá sa aj otvárať, takže si doň dám určite aj nejaké fotky, len som zatiaľ nenašla žiadne vhodné :D
Cena 5.95€

Náušnice I am - Konečne mi zarástla dierka v uchu po tunely, takže náušnice potrebujem a tieto krásky som tam predsa nemohla nechať :) Kúpené v Camaieu, cena 3.95€

Gumičky do vlasov Lindex - tých nikdy nie je dosť :) Cena 1.95€

Oblečenie :)
Biele a tyrkysové tričko Orsay - Najskôr som si chcela kúpiť len biele, ale pri pokladni som sa rozbehla aj po tyrkysové. Boli za polovičnú cenu...no nekúp to! :D Cena 9.95€

 • Tričko Lemarias paris Lindex -  Nakoniec to najlepšie. Do toho trička som za zamilovala na prvý pohľad, je naozaj parádne :) Veľmi podobné tričku Celine paris. Majú ho aj v sivej farbe romýšľam, že si pôjdem aj pre to :D Cena 17.95€



Aj Vy radi nakupujete? :)

4 komentáre:

  1. šperky z HaM jsou nejlepší, a já teda také nakupuju ráda!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj od kial vlastne si? Kde zvyknes nakupovat?mozes to tricko z lindex rozprestriet?neni ani vidno:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som z Nitry :) Zvyknem nakupovať v obchodných centrách, u nás v Nitre..N centro alebo Mlyny :) Ak si myslel/a konkrétne obchody tak je to HM, Lindex, House atď... To tričko mám v tomto outfite http://werushberry.blogspot.sk/2013/08/denim-outfit.html, tiež tu nieje bohvie ako dobre vidieť, ale aspoň niečo :)

      Odstrániť