piatok 26. júla 2013

Sleepover

Ahoj, ahoj, včera u mňa prespala kamarátka Romča :) Od začiatku prázdnin sme sa nevideli, tak sme si už zaslúžili vidieť sa. Mali sme na pláne ísť na kúpalisko, lenže sme mali také šťastie, že nám počasie nevyšlo a pršalo :D Každý deň 35°C a akurát včera muselo pršať, pri mojom šťastí nič nové :D

Keďže pršalo, tak sme boli u mňa rozprávali sa, pozerali film a večer sme išli von s mojím priateľom a s jeho kamarátom. Bolo celkom dobre :) Len myslím, že Romča sa moc nezabavila + ráno o 7dmej ma zavolali na brigádu, takže Romča musela isť o 8smej ráno domov a ešte k tomu som toľko stresovala, že ma nečakane zavolali, že som jej aj zabudla urobiť raňajky :D Mám taký pocit, že som zlá hostiteľka... :D

Takže od dneška znovu brigádujem. Tento krát brigádujem v sade. Nič moc no, oberám broskyne a slivky na týchto horúčavách :D Dnes som si obliekla tielko, ale zajtra beriem plavky a opaľujem :D Ale veď peniaze sa zídu vždy :)


 • Mala som na pláne pofotiť veľa fotiek vonku, lenže všetci sa foteniu bránili a na každej fotky sú všetci otočený dozadu alebo majú zakrytú tvár, to je zbytočné sem aj dávať:/
Tak pridávam AŽ dve fotky :P

S romčou :)

Aj tak treba :D

Užili ste si už toto leto s kamarátkou "sleepover" ?  :)


3 komentáre: