sobota 18. januára 2014

Tag: *Spoveď beauty blogerky*

Ahojte slečny :) dnes tu mám pre Vás jeden Tag, ktorý som nedávno našla, síce už neviem u koho na blogu, ale veľmi sa mi zapáčil. Je to tag: Spoveď beauty blogerky, pri tomto tagu sa o mne dozviete zase o niečo viac :)


1. Koľko času tráviš písaním/úpravou článku?
Myslím, že celkom dlho, niekedy je to aj pol dňa a keď aj niečo fotím tak to nemá konca :D, no vážne trvá mi to dlho, kedže musím mať vždy všetko tip-top,aj keď výsledok taký nie je :)

2. Míňaš alebo šetríš?
3 krát hádajte :D väčšinou míňam na kozmetiku a oblečenie, ale keď si potrebujem na niečo našetriť, tak to viem veľmi rýchlo :)

3. Kedy je pre teba najjednoduchšie blogovať?
Keď sú nejaké prázdniny tak aj každý deň, ale takto cez školu len cez víkend. Cez týždeň sa k blogovaniu vôbec neviem dostať.


4. Ako ti každý deň trvá, než sa pripravíš von?
Asi hodinu, niekedy aj dve :) podľa toho kam idem 

5. Aký je tvoj najhorší makeupový/vlasový zlozvyk?
Makeupový zlozvyk ako tak rozmýšľam ani nemám, ale vlasový je ten, že si často fénujem vlasy čím sa mi dosť ničia, mala by som začať používať nejaký ochranný sprej na vlasy :)

6. Akým citátom by sa podľa teba mal riadiť svet?
Hmm..."Menej je niekedy viac"...na citáty moc niesom :)

7. Čo ti robí písania za počítačom pohodlnejšie? 
Úplné ticho a kávička :) 


8. Kto je tvoj najobľúbenejší blogger? 
Jednoznačne Msl3nik ♥ Vďaka nej som začala blogovať aj ja. Aj keď naposledy písala, že si dáva s blogom pauzu, verne čakám kedy niečo nové pridá :)

9. Ktorý blogger by si zaslúžil viac čitateľov ako má? 
Ako som už spomínala vyššie Msl3nik.

10. Na čo sa tešíš v budúcom roku najviac?
Kedže bol nový rok teraz nedávno, budem to počítať tak, že otázka je smerovaná na tento rok :D Jednoznačne na jar a leto a ešte na narodeniny, deň keď mám narodeniny milujem ,pretože je to len a len môj deň! 


11. Ako dlho ti trvá pripraviť príspevok?
Ako som už spomínala, veľa. skoro až pol dňa :) 

12. Čo máš práve teraz na sebe? Nohavice, tepláky, pyžamo?
Teraz mám na sebe legíny a nejaké 100 ročné tričko :)

13. Na čo si najviac hrdá vo svojom živote?
Na vzťah, ktorý mám s mamčou (pozdravujem viem, že to čítaš :D ♥), na to akého som si našla skvelého priateľa, a samozrejme na to že som sa odhodlala blogovať :)


Dúfam, že sa Vám tag páčil a ak ste ho robili aj Vy nezabudnete mi napísa link do komentárov, veľmi rada si ho prečítam :)
Byeeee ♥

11 komentárov:

  1. Tak tohle je skvělý tag a článek :) pokud ti to nebude vadit,tak bych tento tag také udělala :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jo s těma fotkama na blog to znám, nafotim jich 1000 a pak stejně žádný nejsou dobrý:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeej veľmi pekný tag :D
    a s tou 3 uplne suhlasím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wau naozaj super tag :) :) ak ti to nebude vadiť rada by som si ho urobila aj ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvelé tipy :)

    pozývam ťa na môj blog a novú giveaway :) http://camomille-sign.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekný tag :)
    Lenku som si tiež obľúbila :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. hey that's my picture between nr 7 and 8!

    OdpovedaťOdstrániť