pondelok 1. septembra 2014

Back to school vol.2

Ahojte dievčatá :) zajtrá nás už čaká nenávidená škola, do ktorej sa ja osobne vôbec, absolutne neteším. Nastupujem do maturitného ročníka a viem, že to nebude lahké. Kedže škola nie je pre mňa ničím zaujímavá, tak som si chcela školu spríjemniť aspoň nejakými maličkosťami ako sú napríklad DIY zošity :) Tieto DIY zošity ste už na mojom blogu mohli vidieť, preto je tento článok len aký, taký vol.2 a chcela som vám ich ukázať :) a nezabudnite sa pozrieť na koniec článku, nájdete tam vyhodnotenie Giveaway! :)

























Príprava týchto DIY zošitov nie je žiadny zázrak a ani žiadny neuveritelný návod, preto nečakajte žiadny dych vyrážajúci DIY návod :D 
K výrobe týchto zošitov potrebujeme len maličkosti, ktoré máte všetci doma :) 


























Tieto školské zošity si spravíme veľmi jednoducho. Najskôr celú prednú stranu zošita natrieme lepidlom a prilepíme na ňu biely alebo farebný papier, aký si vyberiete je len na vás. Tento biely papier som nalepovala na prednú stranu, len preto, že obrázky, ktoré som na zošity nalepovala nemajú formát A4 a nechcela som aby z okrajov vykukoval zošit :) Logicky ďalej vystrihneme obrázok z časopisu, podľa vlastného výberu a prilepíme ho pomocou lepidla na papier. Ako posledný krok pomocou širokéj lepiacej pásky polepíme celú prednú stranu už hotového zošita, aby sa počas používania nijak nepokazil :)


 Tadáá školské zošity sú na svete :) a ja vám prajem príjemný školský rok 2014/2015!

 ♥  ♥  ♥  ♥

Dnešný článok ešte ani z ďaleka nekončí, ako ste sa už mohli dočítať na začiatku článku, dnes je presne 1. septembra, čo znamená ukončenie Giveaway o testovanie Dove Caring Protection.

Zapojilo sa vás celkom dosť, no štastie sa usmialo len na jednu z vás a ňou je...tramtadadáá


 Výherkyňou sa stáva Terka Polak :) GRATULUJEM!!!! a ďakujem všetkým dievčatám za účasť :)


A čo vy, pripravili ste si niečo podobné do školy ? :) 
WerushBerry ♥

8 komentárov:

  1. Taky se chystám na DIY se sešitama :) Tohle je super nápad, tohle jsem ještě nikdy neviděla. Tak ať se Ti v maturitním ročníku daří
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi pekný nápad na DIY. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. škoda, že mě toto na střední nenapadlo =)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéj, pekný zošit. :) Inak k tej maturite... ja neviem, tiež som sa toho strašne bála, ale znovu sa musím prikloniť k tým, čo tvrdia, že je to nič. Aj keď tým nechcem povedať, že som nemala žiadny stres, pretože keď som tam sama 20 minút čakala, kým spolužiačka vyjde von a pôjdem ja, to bolo ako čakanie u zubára. :D Teda hlavne na literatúru, tú som neznášala, a ani nevedela. Nakoniec sa ale ukázalo, že tie prísediace boli oveľa prívetivejšie a tolerantnejšie, než naša učiteľka, takže asi fakt len vďaka nim mám dvojku. :D Inak, ty kokos... ja som tuším z literatúry vedela tak 3 témy, aj to nie komplet... furt som do toho čumela, ale za ten maturitný týždeň sa na mňa nenalepilo proste nič, z duše som ten predmet neznášala (možno to bolo tou učiteľkou), takže som mala veľké šťastie. :D Tému, čo som si vytiahla, som si pamätala ešte zo dňa, keď som presne z tohto odpovedala počas normálneho dňa. S prerozprávaním diel som mala dosť problém, ale moja mimika tie prísediace zjavne presvedčila, "že mám len zlý deň" a inak som odborník. :DDDD A normálne som aj povedala, že "priznám sa, ale na toto dielo si nepamätám" a zobrali to v pohode... no ale moja učiteľka (a všetci ostatní) sa na mňa pozerali ako na vraha, že čo som si to dovolila... tak ale neviem, čo tak strašné som vykonala, keď som z toho diela nevedela ani úvod, ani jadro, ani záver. :D
    Tak ale snáď to zvládneš, lebo stresujúcejšie je to samotné obdobie predtým (cháp: celý rok, čo ťa strašia), než samotný moment, keď už odpovedáš. Najhoršie je to čakanie, kým vojdeš do skúšajúcej miestnosti, ale tú odpoveď za 20 minút už zimprovizuješ, a prejsť ťa určite nechajú. :) Keď už mňa zo slovenčiny nechali. :DDD Ale treba im zahrať na city, že to "proste vieš, ale musíš si spomenúť." :D

    Rowena | Feeling Hoppy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ďakujem za odpoveď, s kamoškou určite prídeme :)

    lookjournals.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť