nedeľa 27. júla 2014

OOTD *Los Angeles 76*

Ahojte, ako trávite nedeľu? ja trošku nevyspato. Včera som sa s priateľom rozhodla stanovať široko ďaleko od domova u mňa na záhrade. Zem bola nečakane dosť tvrdá, samé komáre a zima, čiže sme toho moc nenaspali, ale aj tak bolo na jedničku. Takže naša prvá noc v divočine zvládnutá :D Včera bolo veľmi pekné počasie, no to sa nedá hovoriť o dnešku. Celý deň prší a je vietor, no to by som nebola ja keby sa nevyberiem práve dnes v takomto "krásnom" počasí fotiť OOTD. Myslím, že som mala dnešný OOTD nazvať Los Angeles 76 a.k.a Vietor vo vlasoch :D 

Dnešný outfit som fotila cestou do obchodu, preto nečakajte žiadny eňo ňuňo, vyblískaný outfit. Aj keď fúkal vietor a nesvietilo slnko, vonku bolo príjemne teplo, takže som zvolila pohodlné kraťase z hmka, ktoré ste mohli vidieť v poslednom New in článku. Ďalej mám na sebe tričko z nápisom Los Angeles 76, ktoré mám z eshopu www.zunique.sk. Pôvodne som si z tohto eshopu objednala biely crop top, ktorý keď mi prišiel vyzeral super otrasne a úplne inak ako na obrázku. Ten otrasny biely crop top som im vrátila a vymenila za toto skvelé tričko, s ktorým som maximálne spokojná :) Obuté mám ako inak nízke, biele converse o ktorých som viac písala v článku "My lovely ladies". Na niektorých fotkách mi je vidieť aj Ray-Ban Masterclub okuliare z Ebay :)
































Tričko - Zunique.sk/Kraťase-HM/Tenisky-Converse/Okuliare-Ebay

Dúfam, že sa vám moje dnešne OOTD páčilo a nezabudnite mi zanechať nejaký komentár :)
Vaša WerushBerry ♥

11 komentárov:

  1. ty jsi krásná i když jdeš jen nakoupit !!! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kráásna:)) pači sa mi tento štyl velmi je to pekne spolu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty mas tak dokonalú postavu a vlasy a tvar a cela si WOW <3 strasne ti to pristane!!
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nepreháňaj Terezka :D no ďakujem ti veľmi pekne! :*

      Odstrániť
  4. aké máš pekné opálené nohy :) pekný outfit

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, snažím sa opalovať vždy keď sa dá :)

      Odstrániť
  5. outfit je jednoduchý a vyzerá veľmi pohodlne. Skombinovala si to super!

    XOXO
    lookjournals.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť