piatok 28. júna 2013

Adios Bitchachos!

Dneska sa odovzdávalo vysvedčenie, samozrejme žiadna sláva to bola :D V škole som strávila nudnú pol hodinu, rozlúčila sa so spolužiakmi a hurá domov!! Keďže bývam na konci sveta autobus zo školy mi išiel až o 2 hodiny, ten čas som strávila v meste s priateľom.  Od dnes nám začínajú dlhoočakávané prázdniny. Dúfam, že budú také dobré ako minulý rok. :)   Toto je môj prvý post tak dúfam. že sa bude aspoň malilililinko páčiť :D
                                               

                                                                   Prajem krásne prázdniny!!
                                              


 Pridávam fotky s môjho dnešného outfitu ↓ 





S Kubom ;)







Doplnky :)



- košela: H&M
- rifle: Lindex
- balerínky: Deichman
- náramky: H&M
- náušnice a náhrdelník: Bijou Brigitte
- hodinky: (neviem dostala som ich, ale myslím že New Yorker) :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára